vineri, 15 ianuarie 2010

Scrisoarea a 3-a:">





La multi Ani Eminescu! [vb vine]...
am scris si noi o scrisoare a 3-a in drum spre romana:))

Baiazid: Tu esti Mircea?
Mircea: Da imparate!
Baiazid: Si`ai venit sa mi te`nchini?
Mircea: N-am venit ca sa ma`nchin!
Baiazid: Pey atunci de ce`ai venit mai frate?
Mircea: Sa l bat pe domnu` din spate..
Baiazid: Pey ce ti ` a facut frate?
Mircea: Mi a tras una in spate
Baiazid catre domnu` din spate: De ce`ai recurs in acest fel?
domnu`din spate: eu? neah...de cand sunt n am lovit nici o musca
da` pe domnu `cu bascutza
Mircea: Nu`i bascutza, ii palarie,
Sa vezi cum te fac piftie!
domnu`din spate: De ce sa ma faci piftie?
Mircea: Uite`asa imi vine mie..
Ba esti prost!
domnu`din spate: Nu , nu sunt prost!
Mircea: Taci! Ba da! esti si jegos
domnu din spate: Pey sa vezi si sA nu crezi
M am spalat acum 3 zile,
Cand am tras o batalie!:>
Mircea: Haide ma, tu, Baiazid!
Lasa ma sa i dau un pic.. :-l
Baiazid: Mircea , tu te ai cam tampit?:|
Tu nu vezi kt e de mic?
Mircea s a cam revoltat,
Si`a luat oastea si a plekt



Mircea is now offline :(


[punct=))]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu