duminică, 17 ianuarie 2010

e majoraaa maaa:x








La multi ani beib! :*

O cheama Dumitru Larissa, dar poti sa i spui Lory sau pur si simplu Larissa si sta pe langa mn...ne cunoastem de mai bn de 9 ani si credeti ma c o iubesc enorm demult...nu sunt singura ce i drept:))
astazi in ziua de 17 ianuarie 2010 a implinit 18 ani, o frumoasa varsta in care incep problemele sa apara, ce i drept:))
Hmm ..imi amintesc prima zi knd ne am cunoskut..eram in cl a 3 a , ea era a 4-a, ma jukm badminton cu un vecin din bloc si ea statea dupa un gard asa inocenta cu ochii ei mari si se uita la noi doi....asa ca am invitat o si pe ea sa joace cu noi...era asa firava si timidaaa..vaiii:x....era o scumpa:d.....si dupa asta am devenit de nedespartit...de alungul anilor am intampinat si greutati, ca in oricare relatie:)))....bune , rele, nu mai conteaza! conteaza ca de fiecare data am fost impreuna si am trecut de toate.....si sper din tot sufletul sa fie asa si in continuuare.


Te iubesc maaaa!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu