luni, 18 ianuarie 2010

Scrisoare catre Fat Frumos !



"Am crezut ca intr-o buna zi, buzduganul va lovi in usa mea si am sa ies sa te imbratisez. Vroiam sa ti revad calul alb. Mi ai promis ca-l voi calari candva! Si-acum cand in sfarsit asi fi putut, ne ai lasat sa ratacim printre faruri de masini. Trebuia sa crestem mari si sa luptam cu toti zmeii din lume! Nimeni NU mai vrea sa lupte Fat Frumos ! Oamenii N-au timp sa fie viteji. Unii spun ca viata e o lupta, dar foarte rar aud pe cineva care sa fie sigur ca a castigat sau a pierdut. Mi ai promis c o sa ma-nveti ce e onoarea , Fat Frumos, dar nimeni nu mai foloseste cuvantul asta. Nici in reclame nu l am auzit; foarte rar prin filme, dar mereu apare unu care spune ca esti prost daca ai onoare. Ai plecat si NU mai lamurit. In fiecare seara ajungem in acelasi loc, Fat Frumos! Niste case mici, iar eu stiu sigur ca am fost in castelul tau. Mi ai spus ca nu pot sa stau mult; venea zmeul si trebuia sa va luptati. Si toti oamenii fac aceleasi lucruri: cei singuri intra-n casa, arunca niste chei pe masa, se duc la frigider, scot o sticla, beau si privesc in gol, apoi se trezesc ca din vis, se duc in alta camera, se aseaza pe canapea si dau drumu` la televizor.In fiecare seara, mii de oameni fac aceleasi lucruri in acelasi timp, in aceleasi case mici, Fat Frumos... am fi putut fi singuri, Fat Frumos! Mi ai promis ca n o sa dormim 2 nopti in acelasi loc...Fat Frumos..c o sa zburam peste munti calare pe caii nostrii albi si -o sa calatorim in acelasi timp cu stelele si unde v-om vedea o luminita , cat de mica, acolo v-om cobori si v-om innopta...M am gandit ca N o sa pot zbura , Fat Frumos, dar eram sigur ca v -oi calatori.. si luminite sunt peste tot, Fat Frumos,..asta ma doare..nici macar n ar fi trebuit sa le cautam.E mult mai simplu decat pe vremea ta si tu nu esti aici ! Spuneai sa-nconjuram pamantul si sa raspandim binele in lume, dar NU mi ai spus niciodata ce inseamna binele. N-ai apucat!
De ce m ai lasat Fat Frumos? De Ce?
M-ai lasat sa ratacesc printre faruri de masini. Nu styu drumul spre castel si acasa doare!
De Ce m ai tradat Fat Frumos? De Ce?
Treci incoace sa lupti, sa ma ajuti sa castig! Nu mai stiu sa iubesc, fara tine mi e frig!
Sti cat se cearta oamenii pe chestia asta cu binele? Ma enervezi Fat Frumos ca esti iresponsabil! M ai lasat cu ochii-n soare...Vreau sa fac tot ce faceai tu si sa traiesc cum traiai tu, Fat Frumos..si sa-i invat si pe altii...Prietenii trebuiau sa ma ajute..Nu, Fat Frumos?..Trebuia sa plecam impreuna la drum. ...Trebuia sa stiu sa i aleg...Nu, Fat Frumos? Eh, bine..Afla ca sunt singur!

Sunt singur si tu NU esti aici! Fomila , Setila ,Pasari lati lungila...Sunt inconjurat de niste idioti in costume gri, cu care ma vad miercurea la mall si care
canta cantece despre bere si nici macar nu si mai amintesc de tine. Imi spun ca au cunoscut o doar pe
pe Ileana Cosanzeana, dar de tine nu si aduk aminte. Si rad Fat Frumos, rad de tine...rad de mine!
Trebuia sa fi aici, lasule! Sa ne inveti sa luptam, sa ne vorbesti despre onoare si prietenie, sa ne spui despre
sacrificiu! Trebuia sa ramai aici sa te aperi, Fat Frumos, pentru ca eu n o pot face in locul tau...
nu mai invatat, Fat Frumos! Ai plecat ca un las, Fat Frumos! Si nu ne ai invatat nimic..! Ai fi putut
macar sa mi spui cum ai facut s o iubesti doar pe ea, Fat Frumos! Pentru ca eu stiu ca ea te a ajutat
mult....Cum ai reusit sa iubesti o singura fata? Te urasc Fat Frumos! ....Te urasc in numele tuturor calculatoarelor din
lume!....tastez numele tau si mii de pagini imi vorbesc despre tine! Si tu nu esti nicaieri, Fat Frumos!
..si nici zmeul nu mai e printre noi..,..asa as fi fost sigur ca a existat. Ai plecat , Fat Frumos si-ai
luat cu tine si binele si raul. Te urasc Fat Frumos! Te urasc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu