duminică, 17 ianuarie 2010

bla bla bla...

o discutie foarte interesanta la ora 22:00:)))


sabinucaaa :: ba sorry ca n-am raspuns
sabinucaaa :: sunt in cada
sabinucaaa :: n-am
Lulu :] .: aa ok:))
Lulu :] .: pofta buna
Lulu :] .: :>
sabinucaaa :: lol
sabinucaaa :: pofta buna
sabinucaaa :: ?
sabinucaaa :: pt?
sabinucaaa :: :|
sabinucaaa :: ba ai fumat?
sabinucaaa :: =))
Lulu :] .: pey iti faci baie...mie asa mi zike roacaruu` mereu si am preluat vorba;))
Lulu :] .: :))
Lulu :] .: |NU
sabinucaaa :: :))
Lulu :] .: :d
sabinucaaa :: salutari din dus
sabinucaaa :: :>
sabinucaaa :: ma simt ca un pimp bogat cu jacuzzi si laptop
sabinucaaa :: b-)
sabinucaaa :: marfa,nu?
sabinucaaa :: :))
Lulu :] .: smeecherr:))
Lulu :] .: hai mai zi
Lulu :] .: si km e meseria asta de pimp?
Lulu :] .: :))
sabinucaaa :: poi apa are si sare de mare
sabinucaaa :: relaxanta
sabinucaaa :: b-)
Lulu :] .: da da inafara de asta
Lulu :] .: :))
Lulu :] .: ce mi poti spune despre meseria ta?=))
sabinucaaa :: poi pana mea..trebuie sa ai grija ca toata lumea sa-si primeasca placerea
sabinucaaa :: poate nu are cine sa-ti curete baia
sabinucaaa :: si atunci o cureti tu
Lulu :] .: =))
sabinucaaa :: tre sa inveti lumea cum e mai bine sa-si faca meseria
sabinucaaa :: dai lectii private sau publice
sabinucaaa :: tre sa fii mereu fit
Lulu :] .: hmm interesant..:-?
sabinucaaa :: gata de actiune
Lulu :] .: m asi baga si eu:>
Lulu :] .: si banis e castiga?:))
Lulu :] .: bani**
Lulu :] .: sau sa i zik BAnet:>
sabinucaaa :: banet
sabinucaaa :: logik
sabinucaaa :: e mai smecher
sabinucaaa :: la moda
sabinucaaa :: se castiga ,se castiga
sabinucaaa :: ca de aia am gagigi,jacuzi si laptop
sabinucaaa :: gagici*
sabinucaaa :: :>
Lulu :] .: gagiciii=p~
sabinucaaa :: aia merita tot
sabinucaaa :: si eventual din cand in cand
sabinucaaa :: cate un joint cu maria'
sabinucaaa :: din ala true
Lulu :] .: ooo da-"
Lulu :] .: :_"
Lulu :] .: :-"
Lulu :] .: de emotie nici smileul nu l puteam scrie bine [-X
sabinucaaa :: :))
sabinucaaa :: ca pimp trebuie sa stii cand sa-ti arati emotiile si ce fel de emotii
sabinucaaa :: si desigur trebuie sa ai un bottom bitch
sabinucaaa :: :D
Lulu :] .: :">





[punct]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu