marți, 1 iunie 2010

sunt cu capul in nori!

Am luat vacanta si dupa cum se observa am destul timp liber pe care mi.l pot pierde postand fel de fel de chestii pe acest blog! Chiar dak SAB nu scrie niciodata nimic stiu ca in cea mai mare parte este de acord cu mine. De ce? Pentru ca noi gandim aproximativ la fel :D

Astazi a fost nasol. Speram ca n o sa ploua, dar n-a fost asa. Vremea s.a cam razbunat pe noi sau am avut eu gura aurita. Ieri ii spuneam Sabinei ca mi.as dori sa nu mai fie asa cald, sa se racoreasca putin pamantul si eu impreuna cu el. DA! Dupa cateva ore, tot Bucurestiul era un pic sinistru: ploaie, vant puternic, intuneric cat cuprinde. Partea nasoala este ca si azi a fost la fel. Ba chiar mai rau.

M.am cam plictisit azi sincer. Nu am facut nimic interesant! Nici macar in Piata Constitutiei nu am ajuns.

...

Mintea mea intra intr.o stare un pic cam ciudata. Simt nevoia un pic de eliberare si de sustinere in acelasi timp. In momentul de fata sunt un pic fericita. Am aflat azi niste lucruri noi, dupa care tanjeam demult si sper sa aflu din ce in ce mai multe.
As putea muta muntii din loc ! Pe cuvant! Nu glumesc:|..As putea fugii chiar acum la mare si asi putea inota cu delfinii, chiar dak nu styu sa inot si delfinii ii gasesti in larg. As putea face fel de fel de lucruri care par imposibile...Dar Nimic NU este imposibil!...Jur ca as iesi acum in strada si as urla cat ma tin plamanii...
Sper doar sa nu ma dezamagesc singura.
...

Marian azi a facut tot posibilul sa ma scoata din sarite si chiar a reusit cat de cat..Recunosc ca am fost si eu un pic nesuferita si mofturoasa dar asta e...I se intampla oricui!
Oricum o iesire cu el afara valoreaza cat multe iesiri cu altii...El ma face tot timpul sa rad..fie ca vrea fie ca nu vrea..Multumesc si sa sti ca.ti iubesc claia aia de par >:D<...

ps. Sabina e mai inalta decat Marian :">



[poza este realizata tot la Sab la tara:>]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu