miercuri, 2 iunie 2010

se simte !

Nu mai vorbiti tot felul de aiureli despre mine. Nu aveti de ce. Eu ar trebui sa fiu cea care ar trebui sa va critice si punct.
...
Aseara, imediat dupa ce am inchis laptopul, am inceput sa sughit:|..Am sughitat timp de 30 de min, poate chiar mai mult incontinuu. Cativa membrii ai familiei s.au trezit din somn din cauza mea. Nu mi s.a mai intamplat asta niciodata.
Am incercat tot felul de metode de a scapa de sughit. Nimic. Am inceput sa numar toti cunoscutii pe degete:)). Tot numarand eu akolo, am ajuns la o persoana si brusc, am revenit la normal. Si acum intrebarea me este : ce vorbeai despre mine? Sigur era ceva de bine 8-|... Sunt extrem de curioasa incat asi fi in stare sa ajung pana la tine, insa nu cred ca am acest enorm curaj..
Oricum nu cred in ceea ce am spus mai sus..Imaginatia mea o ia razna !
...

Simt ca nu prea va place prezenta mea si ca nu prea aveti nevoie de ea. Nu ma mai cautati daca nu aveti nevoie de mine. Nu o faceti din obligatie !
Fiecare cu ale lui !
...

De ce skinul blogului meu este albastru?
Am facut o pasiune pentru culoarea aceasta pura de albastru. Nu! Sabina nu are aceeasi pasiune ca si mine. Asa cred. Nici macar nu o s o intreb.
M.am indragostit de aceasta culoare .
..
Incep sa cred ca acest blog devine cel mai bun prieten al meu, pentru ca lui ii pot povesti orice, oricand, iar lucrul asta conteaza foarte mult pentru mine.
Exista prieteni?

..


ps.Iarta`ma !



[poza am downloadat.o dupa deviantart]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu