marți, 1 iunie 2010

marti 1 iunie

Imi place vremea de afara ! Astazi nu e cald ! Astazi fug in hera ! Astazi imi doresc sa nu ploua!
....
M-am apucat sa tin regim:">. Am un amic care a slabit 35 de kg in 3 luni de zile si mi.am zis ca trebuie sa incerk si eu...Ma gandeam ca dak el a reusit aceasta performanta, atunci o sa reusesc si eu sa slabesc intr.o luna 5, 6 kg...sa ajung pe la 49 si sunt fericita:))
....
Astazi este 1 iunie - Ziua copilului ! Le urez un sincer la multi ani tuturor piticilor :x si mi urez si mie la multi ani!...
Stiu! Este ultimul an in care ma mai pot simti copil. Anul viitor o sa fiu majora si deja copilaria s-a inchis de tot pt mine. O sa.mi fie cu adevarat dor. Imi amintesc cu zambet pe buze de plecarile mele de 1 iunie cu parintii.[.ma rog knd erau aman2 alaturi de mine]..Ieseam la tot feluri de concursuri pt copii..recitai o poezie si aia era..primeai cadoul ! si..multe altele....

La multi ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu