marți, 8 iunie 2010

nimic !

De cand ma stiu mi.am pus urmatoarea intrebare: Ce este perfectiunea? sau De ce toti tindem spre cautarea perfectiunii ?
De ce ti.ai dori ceva perfect, ceva nemaipomenit?
Exista oare perfectiunea? Da exista. Sunt anumite persoane sau anumite lucruri pe care noi, muritorii de rand le consideram perfecte. Astfel, fiecare percepe perfectiunea intr.un mod diferit .
Perfectiunea nu poate fi cautata la infinit, pentru ca este lucrul pentru care ne amagim cel mai mult .
..
Este ca si cum pentru mine esti raza de soare ce rasare in toiul iernii, esti roua ce se prelinge pe frunza verde dintr.un tei, in fiecare dimineata.
Dar nu te pot asemui niciodata cu intregul soare sau cu teiul din gradina, pomul de care m.am indragostit pentru prima oara la varsta de 5 ani si pomul pentru care am varsat lacrimi atunci cand crengile l.au parasit.
Insa tu reprezinti o particica din perfectiunea cautata de mine, pentru ca, pentru mine defectele tale, pe care nici macar nu le cunosc, sunt transformate in calitati.


..Eul meu !



[from DA.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu