marți, 2 martie 2010

La multi ani!


Hmm, n am mai postat nimic de ceva vreme...Sincer mi a fost lene:))
Vreau sa zic ca zilele astea de nastere se tin lant, ziua Larissei in ian, a mea in ian, edy in februarie, sabina luna asta, nicoleta in aprilie...si asta nu e tot:)
Revin la Edy!...Vreau sa i urez...de fapt..vrem sa i uram...multa sanate , fericire, noroc in toate, bani, sa aiba parte de multa iubire si tot ce ti doreste sa i se indeplineasca!...Stiu sunt cam expirata..:))...pentru ca ziua lui a fost pe 28..Imi cer scuze..
Ce pot sa mai zik...Te iubim bai omule! Sa traiesti alaturi de noi pana la adanci batraneti...si knd o sa implinim 90 de ani...o sa dam o tura de oras cu "giontul" si sticla de vodca in mana:x
La multi ani inca o data, si inca o data, si de zece mii de ori!:*
..poze n am prea facut dar in schimb va pot oferi o poza cu mine si Bella --> sufletu` petrecerii:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu