luni, 15 martie 2010

amintiri!

Mi.am adus aminte ce mi s-a intamplat acum 1 an cred, nu mai tin minte exact.
De fel nu prea suport controlorii.A fi controlor mi se pare chiar banal:-??..ma rog..trecand peste asta..Era o zi frumoasa de primavara si trebuia sa merg la o tipa sa cantam si bineinteles pana la ea am mers cu tramvaiul. N.am avut bani de bilet, asa ca am urcat cu gandul "frate n o sa vina niciun controlor"...Eram foarte chill si cu ochii pe chitara..cand de la Crangasi opaa si controlorii. Ce sa fac? Cu chitara aia n.aveam cum s.o iau la fuga..In fine..speram sa trec neobservata...Sperante desarte!
c: Don`soara biletul sau abonamentul va rog!
M.am prefacut ca n.am auzit
c: biletuuu
Great!
eu: Pei stiti n am nimic la mine
C: BULETIN aveti
eu: Nu [logic ca nu]
In fine ma pune sa cobor si coboara si el cu mine la Pod Ciurel
c: Auzi dar unde te duci cu chitara aia?
eu:Pey am nijte repetitii
c: Aha . Bravo tie
eu: Multumesc
c: Si sti sa canti?
eu: oarecum
Ma intreb ce o vrea de la mine.Oricum bani de amenda n.aveam
c: Pey ia canta ceva?
Ce? Ma gandeam ca face misto de mine...
c:Haide ..canta ceva si esti libera
eu: Acum ? aici?
c: Da!
Si ce credeti ? Am inceput sa cant....Toata lumea din statie se uita uimita la mine...si bineinteles controlorul era foarte multumit si chiar incepuse sa dea subtil din cap..
deci concluzia? Cumparati.va chitara:))





[punct]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu